۱۳۹۴ تیر ۶, شنبه

ما از تمام کشورهای عربی دعوت می کنیم تا شورای ملی مقاومت را بعنوان نماینده مشروع ملت ایران به رسمیت بشناسند



گفتگوی علامه حسینی با سیمای آزادی
علامه سید محمد علی حسینی در گفتگو با "سیمای آزادی" تلویزیون مقاومت ایران:

ما از تمام کشورهای عربی دعوت می کنیم تا شورای ملی مقاومت را بعنوان نماینده مشروع ملت ایران به رسمیت بشناسند و با ایجاد دفاتر آن در کشورهای خود برای مقابله با نظام ولایت فقیه با این مقاومت همکاری نمایند.
به مناسبت برگزاری گردهمایی با شکوه مقاومت ایران در پاریس، علامه سید محمد علی حسینی در گفتگو با سیمای آزادی این پیروزی بزرگ را به ایرانیان تبریک گفتند و از برگزاری آن ابراز خوشحالی کردند. در این گردهمایی یکصدهزار نفری، بیش از 1000 شخصیت سیاسی از قاره های مختلف جهان حضور داشتند.
علامه حسینی با اشاره به اهمیت این تجمع عظیم به سیمای آزادی گفتند خوشحالم که صمیمانه ترین تبریکات خود را به خاطر این پیروزی بزرگ به خواهران و برادران خود در مقاومت ایران تقدیم کنم. این گردهمایی نشان داد که رسیدن به آنچه که شما برایش مبارزه می کنید نه تنها به آزادی ملت ایران منجر خواهد شد بلکه تمام جهان را از وبای ولایت فقیه آزاد خواهد ساخت.
ما با تمام قدرت و اراده از آنچه که رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران خواهر مجاهد مریم رجوی برای راه اندازی قیام سراسری بیان کردند پشتیبانی می کنیم. این قیام سراسری رژیم ولایت فقیه را که کشور ایران را به فروپاشی کشانده در آستانهء سقوط قرار داده است. رژیم ولایت فقیه اکنون بیش از هر زمان دیگری با خشم گسترده مردم ایران به رهبری شورای ملی مقاومت روبرو شده است.
ما عرب ها و ایرانی ها بعنوان خواهران و برادران همدیگر، در برابر شرایط تاریخی حساسی قرار داریم. بویژه در دفاع ایرانیان و سوری ها از موجودیت خود. بدون شک هر دو ملت به پیروزی خواهند رسید و دیکتاتورها را سرنگون خواهند ساخت
علامه حسینی در ادامه به اهمیت شورای ملی مقاومت در خنثی سازی توطئه های دشمن مشترک ایرانیان و اعراب که نظام ولایت فقیه است اشاره کردند و اظهار داشتند ما مردم منطقه عربی مثل ملت ایرانی خود از حکومت سرکوبگر خامنه ای رنج می بریم. این رژیم باعث بسیاری از مشکلات و بحران های کشورهای عرب شده است. امروز شورای ملی مقاومت مانع اصلی پروژه ها و مداخلات رژیم در کشورهای منطقه است. اما با وجود نقش بسیار اساسی شورای ملی مقاومت در ایجاد ثبات منطقه، متاسفانه کشورهای منطقه وظیفه خود در برابر این شورا را انجام نمی دهند. سکومت مجامع بین المللی نیز باعث افزایش دخالت های رژیم در کشورهای منطقه گردیده است.
ضرورت به رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت بعنوان نماینده ایرانیان توسط اعراب و همچنین دفاغ از مجاهدین لیبرتی بخش پایانی گفتگوی علامه حسینی با سیمای آزادی بود که طی آن اظهار داشتند: ما مردم و حکومت های عربی را به مقابله با برنامه های مداخله جویانه رژیم ایران فرا می خوانیم. مبنای این مواجه، پشتیبانی از شورای ملی مقاومت ایران است. ما از دولت های عربی میخواهیم تا این شورا را به رسمیت بشناسند، برای نمایندگی های آن در کشورهای خود دفتر باز کنند و با آن بعنوان نماینده اصلی ملت ایران همکاری نمایند.
در این شرایط حساس، ما خواهران و برادران خود در لیبرتی را که زیر فشار و محاصره و سرکوب قرار دارند فراموش نمی کنیم. بلکه با تمام قوا پشتیبان آنها هستیم. سکوت مجامع بین المللی نسبت به وضعیت مجاهدین لیبرتی محکوم است. ما از سازمان ها و ارگانهای حقوق بشری می خواهیم تا هر چه سریعتر به یاری مجاهدین لیبرتی بشتابند.
دفتر علامه سید محمد علی حسینی- لبنان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر