۱۳۹۴ تیر ۱, دوشنبه

معرفي كتاب «پاياني بر داستان يك توطئه!» افشاي توطئه هاي وزارت اطلاعات مشخصا مزدور مصطفي محمدي

معرفي كتاب «پاياني بر داستان يك توطئه!»

معرفي كتاب «پاياني بر داستان يك توطئه!» - سميه محمدي پاييز 1393 سه شنبه, 11 آذر 1393 16:23


 
كتاب «داستان يك توطئه! حقيقت زيباي مقاومت و آزادي»، داستان كوچك و فشردهاي از تاريخچة رزمي بزرگ و كارزاري عظيم و همه جانبه در برابر رژيم دجال و ضدبشر آخوندي است.
از سوي ديگر نمونة كوچكي از سلسلة پايان ناپذير از توطئه هايي است كه آخوندها براي مقابله و انهدام اين مقاومت ازجمله از طريق درهم شكستن هر مجاهد و هر اشرفي و اشرفنشان با صرف هزينه و امكانات و انرژي كلان به كار ميبرند.
مجاهد خلق سميه محمدي عزم و انگيزة تدوين اين كتاب را، بصورتي شيوا و روان تا ژرفناي حقيقت؛ در مقابل خواننده قرار ميدهد: «در جنگ رواني و كارزار شيطان سازي كه رژيم و وزارت اطلاعات آخوندي عليه مجاهدين و تشكيلات آن و در پوش خانواده به پيش ميبرند، من هم بيش از 10سال است كه سوژه اين جنگ ضدانساني هستم. تازه ترين محصول اين جنگ كثيف رواني و كارزار شيطانسازي، مستند رژيم ساخته اي تحت عنوان”فيلم ناتمامي براي دخترم سميه” است. در اين”مستند” ساختگي و مسخره، وزارت بدنام اطلاعات با به كارگيري خانواده ام و بهخصوص مصطفي محمدي كه چند سال است به خدمت گشتاپوي آخوندي درآمده، با رذالتي كه مختص آخوندهاي حاكم و مزدوران‌شان است، مرا كه آگاهانه و آزادانه مسير زندگيم را انتخاب و خود را وقف مبارزه تمام عيار عليه رژيم ولايت فقيه و تحقق آزادي خلق و ميهنم كرده ام، گستاخانه دستاويز اين جنگ كثيف قرار داده است. اينك ميخواهم با منطق”بجنگ تا بجنگيم”، حقيقت”داستان” سراسر كذب و سناريوي ساختگي و”ناتمام” گشتاپوي آخوندي و مصطفي محمدي را توضيح داده و تمام كنم».
 
خانم محمدي با بيان هرآنچه طي اين ساليان بر او گذشته، مخاطبانش را نيز تا مقصد اين «داستان» با خود همراه و همگام ميكند: «هدفم روشنگري به خصوص براي نسل جوان ميهنم و كساني است كه براي اولين بار با اين قبيل ترفندها و سناريوسازيها و نمايشات مصورِ به اصطلاح”مستند و فيلم و …” از جانب رژيم دجال و ضدبشر تحت پوش بهاصطلاح خانواده و عواطف و اشك تمساحهاي آن، روبرو ميشوند».
وي طي 14فصل و 170صفحه با تشريح و بررسي دقيق و مستدل و با ارائه اسناد و مدارك اثبات ميكند كه «دردِ رژيم، دردِ سرنگوني است و نه عاطفه پدر و فرزندي!» و در بارة سختي و فشارهاي طاقتفرساي اين دوران توضيح ميدهد: «اين رويارويي اگرچه طولاني و گاه پرفشار بود، اما بهاي آزادي و رهايي خودم به عنوان يك زن مجاهد خلق و بهاي انتخاب آزادانه مسير زندگي و مبارزهام در برابر رژيمي زنستيز بود. در مواجهه با شكنجهرواني و جنگ كثيف دشمن، بسيار آموختم. چه در مورد توطئهها و تشبثات دشمن ضدبشري عليه مجاهدين، چه در مورد وحشت و درماندگي بي انتهايش از مجاهدين و چه در مورد سقوط و انحطاط عناصري از قبيل مصطفي محمدي كه خود و عواطف خانوادگيشان را به فروش ميگذارند. همه اينها مرا در انتخاب خودم راسختر و ايمانم را به راه و آرمان و رهبري، عميقتر و مستحكمتر نموده است و خوشوقتم كه با به شكست كشاندن جنگ كثيف وزارت اطلاعات كه سرمايه گذاريهاي چندين سالهاش را برباد داد، از اين ابتلاء سرفراز و پيروز درآمدم».
اهميت كتاب در آن  است كه «تنها يك نمود از پروژههاي وسيعي كه رژيم آخوندي عليه مقاومت سازمانيافته مردم ايران تدارك ديده را بررسي و تشريح ميكند و به رمز و راز وحشت پايانناپذير رژيم زهرخوردهيي ميپردازد كه سرنگوني خود را در پيوند اين نسل با مجاهدين و پيشتازانش ميبيند».
خانم سميه  محمدي در انتها نتيجه گيري ميكند كه «من افتخار ميكنم كه راه و آرمان و تشكيلات و رهبري مجاهدين و مسير نبرد و مجاهدت براي سرنگوني رژيم ضدبشري آخوندي و استقرار آزادي و دموكراسي را انتخاب كردم و خدا را شُكر ميكنم كه مرا شايسته اين انتخاب و پيمودن اين مسير قرار داد. انتخاب اينكه مجاهد بمانم و مجاهد بميرم! من عهد كردهام اگر صد، هفتخان ديگر از تهمت و افتراء و زندان و شكنجه و كشتار و جنگرواني و… جلوي رويم قرار بگيرد فقط خواهم گفت: هيهات مناالذله! الحمدالله علي حْسن بلائك!».  
پيام مجاهد خلق سميه محمدي «خطاب به خلق قهرمان ايران و به خصوص نسل جوان ايران و بهويژه خواهرانش و همه اشرفنشانها» اين است كه: « ما مجاهدين عهد كرده ايم كه پرچم جاودانه فروغها را تا سرنگوني اين رژيم جنايتكار كه يك خلق و ميهن را به گروگان گرفته است همواره برافراشته نگاه داريم و روز پيروزي بر اين دژخيمان خميني صفت و سرنگوني فاشيسم مذهبي و نظام آخوندي شروع حقيقي داستان زيباي آزاديست».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر