۱۳۹۴ تیر ۲, سه‌شنبه

خامنه ای و باند رفسنجاني – روحاني يكديگر را به حذف تهديد مي كنند

باند خامنه ای و باند رفسنجاني – روحاني يكديگر را به حذف تهديد مي كنند

 

با نزديك شدن به پايان مهلت تعيين شده براي مذاكرات اتميِ ۵ بعلاوه ۱ با رژيم آخوندي، جنگ گرگها در رأس نظام تشديد شده و باند خامنه اي و باند رفسنجاني – روحاني آشكارا يكديگر را به حذف تهديد مي كنند.
روزنامه رسالت از باند خامنه اي با عنوان عبرت هايي براي آينده، از همان آغاز رئيس جمهور رژيم آخوندي را مورد خطاب قرار داده و با تهديد آشكار عزل آخوند روحاني، به نشانه هاي هشدار دهنده براي صدور رأي عدم كفايت رئيس جمهور رژيم پرداخته و برخي از اين نشانه ها را به اين ترتيب رديف مي كند:
- تضعيف جايگاه ولايت فقيه در افكار عمومي از طريق پافشاري بر مواضعي مخالف مواضع ولي فقيه در موضوعات مهمي مثل اقتصاد، سياست خارجي و سياست داخلي.
- خصومت و كشمكش با نهادهاي قانوني كشور به ويژه با مجلس، شوراي نگهبان، قوه قضائيه، سپاه، بسيج و صدا و سيما.
- بيان مطالب خلاف واقع در سخنراني‌هاي عمومي و نامه‌هاي رسمي و جلسات مهم حكومتي و ايجاد بحران در سطح مردم و مسئولين.

31خرداد1394
درمقابل، روزنامه ابتكار از باند روحاني با اشاره به حملات باند خامنه و شكست آنها در نمايش انتخابات رياست جمهوري رژيم درسال92 مي نويسد: ... در فضاي اجتماعي و سياسي کشور با نحله اي روبرو هستيم که فقط به خود و منافع اش مي انديشد.... آنها که به نظر ميرسد هنوز کينه خرداد 92 را به سينه دارند، مي خواهند از هر طريق ممکن زخم خود را به دولت و مردم بزنند
اين روزنامه باند روحاني- رفسنجاني، برلزوم حذف باند رقيب و كوتاه كردن دست آنها از مجلس رژيم تاكيد كرده و مي افزايد:«.بايد به فکر راه چار هاي بود. بايد براي هميشه دست دلواپسان را از صحنه سياسي کشور قطع کنيم.
امروز مجلس مهم ترين مامن اين افراد است....پس بايد براي پاسخ دادن به اين دلواپسي ها، پارلمان را هدف بگيريم و نگذاريم ديگر چنين مجلسي ....تکرار شود... نبايد عده اي با گردن کشي منافع سياسي خود را پيش ببرند و تمام گرو ههاي مخالف خود را متهم به خيانت به کشور کنند. اسفند 94 زمان مناسبي براي پاسخ به دلواپسان است.
31خرداد 94
روزنامه ابتكار همچنين درمورد اقدامات باند خامنه اي عليه باند روحاني و رفسنجاني، نوشت: جعفري امام جمعه کرمان .... گفت: چندي قبل جلالي (رئيس دفتر مصباح يزدي در کرمان) پيش من آمد و به آقايان روحاني، لاريجاني، باهنر و هاشمي رفسنجاني با الفاظي مانند بيشعور و غيره توهين کرد. وي افزود: به وي گفتم بر چه اساسي اين مردان مسلمان را لعنت مي کني که وي گفت من اجازه گرفتم.
جعفري گفت: اينها از عناصر افراطي افراطي افراطي هستند. روزنامه ابتكار همچنين نوشت: نماينده ولي فقيه در کرمان به ماجراي ملاقات کوچک زاده هم اشاره کرد و گفت: وي با چند نماينده ديگر آمده بودند اينجا، وقتي اسم هاشمي را بردم کوچک زاده برآشفت و گفت هاشمي چنين است و چنان. جعفري افزود ما بايد مواظب باشيم که مجلسي که درآينده تشکيل مي شود اسلامي باشد.
31خرداد 94

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر