۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

رژيم زن‌ستيز آخوندي را از كميته بين‌المللي المپيك اخراج كنيد! - كميسيون ورزش

فراخوان کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
كميسيون ورزش
رژيم زن‌ستيز آخوندي را از كميته بين‌المللي المپيك اخراج كنيد!
از حقوق زنان و ورزشكاران ايران حمايت كنيد!

در روز جمعه، 29 خرداد 1394، در جريان مسابقات ليگ جهاني واليبال در ورزشگاه آزادي تهران، مأموران و مزدبگيران سركوبگر رژيم آخوندي، با شدت هرچه تمامتر به زنان ايران و حتي خبرنگاران زن داخلي و خارجي حمله كرده و ضمن جلوگيري از ورود آنها به ورزشگاه 12000 نفري، آنها را مورد ضرب و شتم قراردادند. اين در حالی بود كه دولت آخوندي روحاني، پیش‌ازاین، با دجاليت اعلام كرده بود كه اجازه ورود بانوان به ورزشگاه براي تماشاي اين مسابقه جهاني را صادر خواهد كرد؛ اما نيروي انتظامي و مأموران سركوبگر رژيم، فريبكاريهاي دولت روحاني را كنار نهاده و به‌طور رسمي اعلام كردند كه بانوان حق شركت و تماشاي اين مسابقه را ندارند و به آنها هشدار دادند كه از حضور در ورزشگاه آزادي خودداري نمايند. بااین‌حال تعدادي از زنان و خبرنگاران زن به ورزشگاه آزادي آمده بودند كه با ممانعت و حمله و هجوم مأموران انتظامي رژيم آخوندي مواجه شدند.
جنجال حضور زنان در مسابقات ورزشي ايران، مدتهاست گريبانگير رژيم آخوندي است. فدراسيون بين‌المللي واليبال ماه گذشته اعلام كرده بود كه ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه و محروم كردن آنها براي تماشاي مسابقات، برخلاف منشور بازيهاي المپيك است و در صورت ادامه تيم رژيم را از شركت در بازيهاي جهاني محروم خواهد كرد. به همين خاطر ماشين دروغپراكني و دجاليت رژيم از طريق دولت روحاني اعلام كرد كه مشكل حضور بانوان در ورزشگاهها را به‌زودی حل خواهد كرد؛ اما اين وعده توخالي نيز چند روزي بيش دوام نياورد و رژيم زن‌ستیز آخوندي با حمله و هجوم و ضرب و شتم زنان در روز گذشته، هم چنان بر سياستهاي ارتجاعي و قرون‌وسطایی خود پاي فشرد.
در اين ميان فدراسيون بین‌المللی واليبال و كميته بین‌المللی المپيك، نيز در راستاي سياست مماشات و مذاکره دولتهاي غربي با دولت آخوند روحاني، حقوق زنان و مردم ايران را ناديده گرفته و براي راضي نگهداشتن آخوندها، از نقض وحشتناك حقوق زنان ايران برخلاف منشور بازيهاي المپيك، چشم‌پوشي مي‌كنند.
كميسيون ورزش شوراي ملي مقاومت و قهرمانان ملي ايران، سياست ارتجاعي ممانعت از حضور زنان ايران در استاديومهاي ورزشي را تقبيح و محكوم می‌کند. اين كميسيون تأكيد می‌کند كه خودداري از اخراج فدراسيون واليبال رژيم آخوندي از فدراسيون بين‌المللي واليبال، كه در راستاي سياست مماشات صورت می‌گیرد، برخلاف منشور ملل متحد و منشور بازيهاي المپيك و حقوق اوليه زنان ايران است.
بي‌ترديد هرگونه سياست ضدمردمي، در قالبهاي ديپلوماسي پينگ‌پنگ، كشتي و اكنون واليبال، به‌جايي نخواهد رسيد و مردم ايران به‌زودي اين رژيم زن‌ستيز و ديكتاتوري مذهبي را سرنگون و به زباله‌دان تاريخ روانه خواهند كرد و روسياهي به دولتهاي غارتگر و مماشاتچي كه عليه زنان و مردم ايران دست به چنین اقدامهاي ضد انسانی مي‌زنند، باقي خواهد ماند.
كميسيون ورزش شوراي ملي مقاومت ايران، كليه زنان و مردان و ورزشكاران ايران را به قيام عليه رژيم آخوندي در تمام شهرها و ورزشگاههاي ايران فراخوانده و خواستار اخراج آخوندها از فدراسيونهاي جهاني و کمیته بين‌المللي المپيك است.
كميسيون ورزش شوراي ملي مقاومت ايران
مسلم اسكندر فيلابي

30 خرداد 1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر