۱۳۹۴ تیر ۷, یکشنبه

از درون رژيم اخباري از جبهه هاي سوريه

از درون رژيم روحيه باختگي خود زني وفرار نيروهاي اسد 

وپاسداران خامنه اي كه به سوريه اعزام شده اند



يكي از اهالي تهران كه براي ديدن يكي از اقوام بيمارش به بيمارستان بقيه الله سپاه رفته بوده، در آنجا با يكي از پاسداران مجروح در جنگ سوريه بنام احمد اهل شهر يزد صحبت كرده و اين مطالب را روي فيس بوكش نقل كرده است:

اين پاسدار كه در منطقه جسرالشغور در سوريه مجروح و به تهران منتقل شده است، 

درباره وضعيت جنگ در سوريه گفته: در بين ارتش سوريه شايع شده كه جمهوري اسلامي ، به سوريه خيانت كرده و آنها را فروخته است، زيرا حكومت ايران قصد دارد پاي توافق هسته اي با دولت آمريكا برود.

وي اضافه كرده كه نيروهاي سوري طرفدار بشار اسد و ايران، بعلت 5 سال جنگ بسيار فرسوده و خسته شده اند. آنها تحت فشار اقتصادي بخاطر تحريمهاي اعمال شده عليه سوريه نيز قرار دارند.

نيروهاي سوري بعلت شكستهاي نظامي پياپي روحيه خود را بطور كامل از دست داه اند و فرار در جبهه هاي جنگ بصورت يك امر عادي درآمده است و با شليك اولين تير اين نيروها پا به فرار ميگذارند.


نيروهاي سپاه پاسداران كه به سوريه فرستاده شده اند، تلاش ميكنند قبل از اينكه در آنجا كشته شوند به ايران بازگردند، اين پاسدار از اينكه شانس آورده و مجروح شده و زنده به ايران برگشته است ابراز خوشحالي ميكرده است چون سرنوشتي جز كشته شدن در سوريه متصور نميديده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر