۱۳۹۴ خرداد ۲۹, جمعه

خامنه اي (رژيم ايران) مثل هيلتري است كه داراي بمب اتمي باشد

خامنه اي (رژيم ايران) مثل هيلتري است كه داراي بمب اتمي باشد 

آقاي رابرت پتينجر نماينده كنگره از كارولينا شمالي گفت آنچه را امروز در ايران حاكم مي بينم هيتلري است كه ظرفيت توليد سلاح اتمي دارد 
فاكس نيوز - 16ژوئن 2015

آقاي رابرت پتينجر نماينده كنگره نماينده جمهوريخواه از كاروليناي شمالي كه در گردهمائي بزرگ ويلپنت شركت و سخنراني كرده است  به راديو WBT گفت اكنون براي 30سال است كه ايران تحت سركوب آيتاللهها و ملاها قرار دارد و جنبش عظيمي در داخل ايران وجود دارد كه توسط مردمي كه از سراسر جهان به اين گردهمايي در پاريس آمده بودن, تشجيع و تشويق ميشوند. هدف اين گردهمايي كاملاً براي جهان و براي ايران واضح بود, تعهد براي تحقق آزادي و تحقق رهايي براي يك چنين كشور عظيمي.
او گفت من بهطور واقعي به آنها گفتم مردم آمريكا و كنگره آمريكا در همبستگي كامل در مسائلي كه مربوط به حقوقبشر است و همچنين فقدان حقوقبشر در كشور شما در كنار شما ايستادهاند. سركوب مردم… ما در كنار آنها بر عليه توافقنامه اتمياي ايستادهايم كه هم اكنون در حال ساخته شدن با رژيم ايران است, و نيز (اين را ميدانيم كه) رژيم ايران اسپانسر تروريزم در سراسر خاورميانه و جهان ميباشد.
نماينده كنگره گفت تهديد رژيم ايران با تهديد هيتلري كه تسليحات اتمي داشته باشد, برابر است.
او اضافه كرد آنچه كه امروز ما در ايران ميبينيم هيتلري است كه داراي ظرفيت توليد تسليحات اتمي ميباشد. اين بزرگترين تهديدي است كه جهان تاكنون به خود ديده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر