۱۳۹۴ خرداد ۱۰, یکشنبه

خامنه اي در معرض نابودي سرمايه گذاري چندين ساله - وحشت رژیم از فروریختن عمق استراتژیک

وحشت رژیم از فروریختن عمق استراتژیک

دخالتهای رژیم در عراق

دخالتهای رژیم در عراق


سران و مهره‌های رژیم از هر دو باند به‌طور مستمر در زمینه بحران منطقه‌یی و تبعات آن برای رژیم، ابراز وحشت می‌کنند. حرف تمامی آنها نیز این است که نکند خاکریزهای رژیم در عمق استراتژیک و در کشورهای سوریه، یمن و عراق فرو بریزد و نهایتاً رژیم در داخل کشور با مشکلات و مصائب بیشتری مواجه شود.
از ابتدای شکل‌گیری نظام آخوندی، یکی از پایه‌های اصلی موجودیت آن، در کنار سرکوب، صدور تروریسم و ارتجاع به کشورهای منطقه بوده است، . تا بتواند به این وسیله هم با بحرانهای داخلی مقابله کند و هم با تأمین عمق استراتژیک برای نظام، خط درگیری با دشمنان خود به‌خصوص مقاومت راستین مردم ایران را در بیرون مرزها ببندد.

در بیان این واقعیت، مقامات رژیم از ولی‌فقیه ارتجاع گرفته تا سایر مقامات نظامی وسیاسی، هیچ ابایی نداشته و ندارند و صراحتاً از تسلط رژیم آخوندی بر سوریه و لبنان و عراق و اخیراً یمن سخن گفته‌اند و دخالتهای مستمر رژیم در این کشورها که اظهر من الشمس است با همین رویکرد بوده است. لذا با توجه به شکست سیاستهای رژیم در کشورهای منطقه، از جمله سوریه و عراق و اخیراً هم یمن، سران و مهره‌های رژیم به دست و پا افتاده و بی‌دریغ وحشت و نگرانی خود را از این شرایط که با موجودیت رژیم گره خورده‌است، ابراز می‌دارند.

اظهارات دو تن از مهره‌های رژیم در گفتگو با تلویزیون رژیم بیانگر فضایی است که به آن اشاره شد. یکی از مهره‌های رژیم به نام حسین حاجی درگفتگو با شبکه خبر رژیم 6خرداد 93 در مورد موقعیت متزلزلزل نظام و تغییر تعادل قوای منطقه به زیان رژیم می‌گوید: ”ما امروز عمق استراتژیک امنیت خودمان را در مرزهای آن طرف کشورمان تعریف می‌کنیم. تحولات منطقه خاورمیانه به‌ویژه کشورهای مسلمان در یک پیچ بسیار سختی قرار گرفته است“

ناصر کنعانی رئیس ستاد عراق وزارت امور خارجه رژیم نیز در این گفتگو ضمن ابراز وحشت از تغییر تعادل قوای منطقه به زیان رژیم می‌گوید: ”به نظر می‌آید به‌رغم همه شعارها و رویکردهای نظامی یک معادله سیاسی در ورای این حرکت وجود دارد، در منطقه حضور دارند، تحولات رو مدیریت می‌کنند... همزمان طرحهای سیاسی رو به‌تدریج پیش می‌برند“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر