۱۳۹۴ خرداد ۸, جمعه

شهر استراتژيك اريحه بر سر اتوبان لاذقيه زادگاه اسد سقوط كرد وپاسداران خامنه اي ونيروهاي اسد وحشت زده گريختند


 «اريحا» در ريف ادلب سقوط کرد

بنا بر خبرهايي كه از درون رژيم رسيده پاسداران رژيم قبل از اينكه شهر سقوط كند گريختند فرار ارتش اسد ونيروهاي مزدور وخارجي خامنه در ذلت كامل وبسيابقه گزارش شده قبلا كه تلويزيون خامنه اي ميگفت درسوريه هيچ خبري نيست همش پيروزي و... وهمش گل وبلبل نشان ميداد گزارش زير را از سايتهاي خامنه اي بخوانيد تا روحيه خراب وذلت نيروهاي ولي فقيه واسد يا بهتر بگوئيم جبهه عمق استراتژيك خامنه اي را بهتر ببينيم.
 
در همين گزارش شهرهاي در حال سقوط را هم نام ميبرند چون خودشان ميدانند كه دارند فرار ميكنندوتعادل در سوريه عليه خامنه اي ودست نشانده اش اسد وبنفع مردم قهرمان سوريه وارتش آزاد چرخيده است

گزارش جعل شده رژيم وقاطي كردن راست ودروغ گه خيلي برايش بد نشود
با عقب نشيني نيروهاي ارتش سوريه از شهر «اريحا» در ريف ادلب، اين شهر توسط گروه‌هاي تروريستي تکفيري تصرف شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در دمشق، ساعتي پيش پس از درگيري‌هاي شديد و بسيار سخت نيروهاي ارتش سوريه با گروه‌هاي تروريستي تکفيري از جمله «جبهه النصره» و «جيش الفتح» در شهر «اريحا» واقع در ريف ادلب، اين نيروها از اين شهر عقب نشيني کردند.

نيروهاي ارتش سوريه تلاش بسياري داشتند، پيش از عقب نشيني تا جاي ممکن اهالي، را از شهر خارج کنند. بيم آن وجود دارد، با تصرف شهر، تروريست‌هاي تکفيري اقدام به کشتار مردم کنند.
با عقب نشيني نيروهاي ارتش سوريه از شهر اريحا، جيش الفتح و جبهه النصره اين شهر را تصرف کردند.
از شهرک «کفر نجد» در جوار اريحا نيز خبر مي‌رسد که گروه‌هاي تروريستي تکفيري نيز وارد اين شهرک شده و کفر نجد نيز در آستانه سقوط قرار دارد.
دو منطقه «جبل الاربعين» و شهرک «معترم» نيز از اهداف جيش الفتح و جبهه النصره عنوان شده و درگيري‌هاي شديدي در آنها جريان دارد.
  بين الملل | خبرگزاري فارس | ۱۳۹۴/۰۳/۰۷ | ۲۳:۳۷:۰۰ | بازدید :۱۱ | بازگشت به صفحه اصلی
  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر