۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

طرحهاي خامنه اي در منطقه در اجراي وصيت خميني به برقراري دولت اسلامي ولايت فقيه نوسازي ديكتاتوري است 1- جلال گنجه اي


مرجع ديني ايراني: طرحهاي ايران در منطقه در اجراي وصيت خميني به برقراري دولت اسلامي ولايت فقيه نوسازي ديكتاتوري است

مرجع ديني ايراني: طرحهاي ايران در منطقه در اجراي وصيت خميني به برقراري دولت اسلامي   

روزنامه الزمان 22 دسامبر 2014 ايران اسرار
مرجع ايراني مخالف جلال گنجه‌اي به الزمان: ميانه‌رويي در درون رژيم تهران وجود ندارد، ولايت فقيه نوسازي ديكتاتوري است
مرجع ايراني مخالف جلال گنجه‌اي به الزمان گفت خميني در وصيتنامة خودش اين موضوع را به صراحت تعيين تكليف كرده است. او از نيروهايي كه آنها را ”حزب الله” خوانده خواسته است با چنگ و ناخن زمامداران خويش را به زير بكشند و يك ”دولت اسلامي واحد، داراي ايالات مختار” تشكيل بدهند. مي دانيم كه اين وصيتنامه براي وارثانش نوعي نص متبع است و متن آن از مواد درسي دانشجويان و دانش آموزان سراسر كشور ايران است. قانون اساسي رژيم ولايت فقيه هم در اصول اين قانون رژيم جمهوري اسلامي را به تحقق اين هدف موظف شناخته است.
او گفت در درون رژيم كنوني ميانه رويي وجود ندارد و ولايت فقيه شكل نويني از رژيم ديكتاتوري تحت پوش فرقه‌گريانه است. و در پاسخ به سئوالي حول اينكه نخست وزير عراق حيدر العبادي نقشي مستقل بدور از فشارهاي ايران ايفا كند بويژه با توجه تسلط سازمان داعش بر اجرايي از خاك عراق، گنجه‌اي به الزمان گفت خود آقاي عبادي هم مدعي نقشي كاملا مستقل از ايران نشده است و حد اكثر خودش را مدافع منافع ملي عراق ضمن همكاري با همسايگان شناسانده كه مشخص است سهم ايران با هيچ همساية ديگر قابل مقايسه نيست، چرا كه ايران در نهادهاي حاكميت ايران حضوري ريشه دوانيده دارد.

راجع به وجود كبوتراني در درون رژيم ايران گنجه‌اي كه در حال حاضر در پاريس اقامت دارد به الزمان گفت: اين سياستي است كه از آغاز اين حاكميت توسط روح الله خميني هميشه توسط سران درجة اول رژيم هدايت شده و مي شود. در يك كلام، هيچ بخش از رژيم در صحنه نيست كه خواهان تغيير و القاي قدرت و اختيارات ولي فقيه كه يك ديكتاتوري كامل است را به چالش بگيرد. چنانكه امروزه هم مي بينيد آخوند روحاني، رئيس جمهوري رژيم كه سيماي مدره تلقي مي شده و هنوز بسياري كوشش دارند او را چنين معرفي كند، ناموجه ترين اعدامهاي اخير، مانند اعدام ريحانة جباري را قانوني قلمداد كرده و از آن دفاع كرده است. البته بايد يادآور شوم كه اينها ديگر سفيدسازي براي افكار عمومي به مفهوم افكار ايرانيان نيست و تنها مصرفي اگر داشته باشد، براي خرج كردن در محافل سياست بازان سوداگر بين المللي است.

راجع به ادامه رژيم ايران گنجه‌اي به الزمان گفت: در يك كلام كمكهاي متنوع خارجي. رژيم آخوندي توانست با 3 سلاح سياستهاي بين المللي را به نفع خويش بكار بگيرد.
يكم: تروريسم كه در پاريس بارها عمل كرد، همچنين در سويس، در اتريش، در ايتاليا و حكم معروف قتل سلمان رشدي و موارد ديگري كه تهديدهاي نگران كننده اي كه پايتختها و كشورهاي غربي را نا امن خواهد كرد، توسط اين رژيم بكار گرفته شد و اين سياستي است كه همچنان ادامه دارد. و افزود، دوم: سلاح تجارت و مايه گذاشتن بازارها و ثروتهاي ايران براي خريدن دوستي پايتختهاي غربي است
مصاحبه كننده: مصطفي عماره- قاهره

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر