۱۳۹۴ تیر ۱۴, یکشنبه

قاسم سلیمانی پاسدار جنايت كار سپاه قدس از مافياي بيت خامنه اي کیست؟

قاسم سلیمانی پاسدار جنايت كار سپاه قدس از مافياي بيت خامنه اي کیست؟

قاسم سلیمانی، تا قبل از انتصاب به سمت فرماندهی نیروی قدس که بود؟
پاسدار قاسم سلیمانی در دوران قیام ضد سلطنتی کارمند سازمان آب کرمان بود. بعد از قیام، از همان ابتدای تشکیل سپاه پاسداران از سال ۵۸، علاوه بر شاغل بودن در سازمان آب کرمان، بعنوان پاسدار افتخاری به عضویت سپاه در آمد و پس از مدتی، مسئول آموزش در سپاه کرمان شد.
در سالهای۵۸ و۵۹ خمینی فتوای سرکوب مردم کردستان را داد. قاسم سلیمانی در چندین مرحله، در قتل و کشتار مردم کردستان شرکت داشت و از عناصر فعال سپاه در تهاجمات و شبیخون های پاسداران به روستاهای منطقه کردستان بود.
در مهرماه۱۳۵۹ پس از شروع جنگ ایران و عراق، اداره پادگان قدس کرمان را بعهده داشت و از همان ابتدا نقش فعالی در اعزام دانش آموزان به جبهه های جنگ ایفاء می نمود.
در سالهای اول جنگ ایران و عراق، قاسم سلیمانی در عملیات نظامی جبهه های جنگ نیز شرکت می نمود. ابتدا در موضع فرمانده دسته بود و سپس فرماندهی گروهان های سپاه و بسیج در عملیات ها (مانند عملیات آبادان و سوسنگرد) بر عهده داشت.
در سالهای ابتدای دهه ۶۰ در عملیات والفجر مقدماتی (اولین عملیات نظامی برای تصرف زمین در خاک عراق بود) ابتدا تیپ ۴۱ ثارالله تحت فرماندهی قاسم سلیمانی تاسیس شد. مدتی بعد این تیپ به لشکر۴۱ تبدیل شد و پس از مدتی به دلیل نقشی که در اجرای سیاستهای جنگ برای نظام حاکم داشت، به فرماندهی لشگر ۴۱ ثارالله کرمان منصوب گردید.
قاسم سلیمانی در اعزام اجباری جوانان به جبهه های جنگ نقش فعال داشت و بسیاری از فرزندان مردم محروم کرمان و سیستان و بلوچستان را به جبهه های جنگ فرستاد. هزاران کودک و نوجوان را از مدارس به جبهه فرستاد که تعداد زیادی از آنان در جزیره مجنون، اهوار، فاو و شلمچه در میدانهای مین کشته شدند.

قاسم سلیمانی، در سمت فرماندهی نیروی قدس:

بعد از خاتمه جنگ ایران و عراق، قاسم سلیمانی به سمت فرماندهی ارشد نظامی سپاه پاسداران در منطقهٌ جنوب شرق ایران (شامل استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان) منصوب گردید. وی به مدت ۸ سال در این سمت قرار داشت و در اواسط اسفند ماه ۱۳۷۶ تعداد زیادی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران از جمله محسن رضایی فرمانده کل سپاه و احمد وحیدی فرمانده وقت نیروی قدس و ۱۲ سرتیپ پاسدار دیگر نیز از فرماندهی سپاه کناره گیری نموند. در همین زمان بود که  قاسم سلیمانی بجای احمد وحیدی، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران را بر عهده گرفت.
در این دوران که مقارن با ریاست جمهوری خاتمی بود، قاسم سلیمانی فعالیتهای نیروی قدس سپاه پاسداران را با حداکثر مخفی کاری و برای ایجاد زیرساخت های استراتژیکی نظام گسترش داد.
کمتر از یکسال بعد از فرماندهی او بر نیروی قدس سپاه پاسداران بود که انفجارهای عظیم در کنیا و تانزانیا صورت گرفت و صدها کشته و مجروح بر جای گذاشت. رفسنجانی در یک سخنرانی رسمی نماز جمعه از این انفجارها حمایت کرد.
قاسم سلیمانی فرماندهی کلیه فعالیت های نیروی قدس در سراسر کشورهای همسایه ایران و سایر کشورهای خاورمیانه تا شرق دور و کشورهای آسیایی، افریقا و حتی در اروپا و امریکای شمالی، مرکزی و جنوبی را بر عهده دارد.
در دوران فرماندهی وی در نیروی قدس، تشکیلات تروریستی در کشورهای آمریکایی لاتین، بوسنی و هرزه گوین،حاشیه خلیج فارس، فلسطین، افغانستان، ترکمنستان، قزاقستان، تاجیکستان، سایر جمهوری های مسلمان نشین شوروی سابق، ترکیه و عراق، به طور مخفیانه گسترش بی سابقه ای پیدا کرد و از پوشش های مختلفی برخوردار شده بود.
از افشا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر